Vietnam dag 2 - Reisverslag uit Sa Pá, Vietnam van Peru-AlexLinda - WaarBenJij.nu Vietnam dag 2 - Reisverslag uit Sa Pá, Vietnam van Peru-AlexLinda - WaarBenJij.nu

Vietnam dag 2

29 Augustus 2017 | Vietnam, Sa Pá

Ons gevoel was inmiddels volledig weg. We hadden op Kuala Lumpur een tussenstop. Hier werd het al ochtend maar voor ons was het midden in de nacht. Op een bankje hebben we wat proberen te slapen. Na een uur of drie gingen we weer de lucht in. We zaten dit keer niet naast elkaar maar wel allebei aan het raam. Voor die paar uurtjes vliegen was dat ook wel prima. Op Hanoi moesten we erg lang wachten op de backpacks. Totdat bleek dat alle bagage was gelost, behalve die van ons... We hadden het er nog over gehad, dat het bij ons altijd goed ging. Zul je altijd zien. Bij de lost & found moesten we allerlei documenten invullen. Ze zweerden plechtig dat ze de backpacks zo snel mogelijk zouden nabezorgen. Daarna snel naar het hotel gegaan. Als eerste even een nieuwe onderbroek gekocht want je voelt je toch vies na 15 uur vliegen en 3 uur overstap. We hadden zo een zin om te zwemmen in de 'rooftop pool'. Hoe gaaf klinkt dat!? Dat gebeurde alleen wat later dan gepland. 's Avonds zijn we Hanoi gaan verkennen. Een extreem drukke en chaotische stad met meer scooters dan mensen. Oversteken is al een avontuur op zich. Hanoi staat bekend om zijn noodles soep. Die was heerlijk! Aangevuld met spring rolls en wat biertjes hadden we heerlijk gegeten voor € 7. Peanuts dus. Dat was een mooie afsluiter van de dag. We zijn op tijd naar bed gegaan want we waren kapot.