Peru dag 6 - Reisverslag uit La Puntilla, Ecuador van Peru-AlexLinda - WaarBenJij.nu Peru dag 6 - Reisverslag uit La Puntilla, Ecuador van Peru-AlexLinda - WaarBenJij.nu

Peru dag 6

01 Januari 1970 | Ecuador, La Puntilla

Vandaag voelde Linda zich wat beter en besloten we om de excursies te gaan doen; trip naar de Balestas Islands en naar het National Reserve. Met de boot gingen we naar de Balestas Islands. Dit is een eilandengroep bestaande uit rotsen met duizenden pelikanen, pinguïns, zeeleeuwen en andere vogels. Echt zo ontzettend gaaf. We hebben hele mooie foto's kunnen maken. Gelukkig werden we niet ziek op de boot, meevallertje. Einde van de ochtend werden we met een busje opgehaald door een enthousiaste Peruaanse die prima Engels sprak. Daar zijn we mee, en nog 4 andere mensen, naar het National Reserve gereden. Een enorme woestijn met daaraan de Atlantische Oceaan. Werkelijk waar ongelooflijke aanzichten levert dat op. Het gebied kent twee vissersdorpen, waar we bij eentje zijn gaan lunchen. We hebben allebei heerlijke vis gegeten. Aan het einde van de middag waren we weer terug. Linda is even gaan slapen en ik ben Spaans gaan leren. 's Avonds zijn we bij een leuk tentje taco's gaan eten. Heerlijk! Daarna nog even op de kamer een potje kaarten gespeed. Verloren...

• 30 September 2016 - 15:25

Ingrid:

De foto's zijn geweldig mooi!!