Peru dag 17 - Reisverslag uit Rimac, Peru van Peru-AlexLinda - WaarBenJij.nu Peru dag 17 - Reisverslag uit Rimac, Peru van Peru-AlexLinda - WaarBenJij.nu

Peru dag 17

20 Oktober 2016 | Peru, Rimac

We hadden van te voren gechekt of we vroeg konden inchecken. Dat was gelukkig geen probleem. Hops de taxi in en naar het hostel. Ingecheckt en om 05:30 lagen we in bed. We hebben nog even een paar uur slaap kunnen pakken. Rond 10 zijn we Cusco ingegaan. Wat een onwijs mooi stadscentrum. Ontzettend veel koloniale gebouwen. Prachtig! Hier hebben we ook voor € 1.25 de lekkerste cappuccino ooit gedronken. De rest van de middag hebben we de markt bezocht en bier gedronken in een Ierse pub waar ze het Nederlands elftal uitzonden. Ook moesten we nog een deel van de tour naar Machu Picchu betalen. Na flink zoeken vonden we het kleine kantoortje. Er was helaas niemand. Pas bij de derde poging was het raak. We kregen alvast wat uitleg en zouden de volgende avond in ons hostel bezocht worden door de tourguide voor de briefing. 's Avonds hebben we bij een chique restaurant gegeten voor € 30. Lachen!