Peru dag 14 - Reisverslag uit Puno, Peru van Peru-AlexLinda - WaarBenJij.nu Peru dag 14 - Reisverslag uit Puno, Peru van Peru-AlexLinda - WaarBenJij.nu

Peru dag 14

09 Oktober 2016 | Peru, Puno

We werden wakker met behoorlijke spierpijn in de bovenbenen. Toch stond vandaag weer de tocht omhoog te wachten naar Cabanaconde. Schattingen liepen uiteen van 3 tot 5 uur. Omdat het snel warm werd zijn we om 7 uur vertrokken. Het was afzien maar na 3 uur en 15 minuten klimmen waren we boven. Alleen Olivia was er nog van het hostel. Dat is nog een bizar verhaal opzich maar te lang voor hier. Komt zeker nog. We hebben in Cabanaconde een wasje gedraaid en zijn toen twee uur gaan liggen. Einde van de middag zijn we nog naar een ander uitkijkpunt gewandeld. Prachtig uitzicht en die stilte. Man o man, echt aan het einde van de wereld. Helaas hebben we geen Condors meer gezien. 's Avonds zijn we bij het enige restaurant gaan eten met iets van wifi. Toch apart om een paar dagen compleet afgesloten te zijn. Daarna hebben we nog wat met Olivia gedronken in de bar van het hostel. Dat was echt supergezellig. Ervaringen uitgewisseld over van alles. Ze kwam uit Antwerpen had al in Madrid en Berlijn gewoond, sprak Nederlands, Frans, Spaans, Engels, Duits en ze was pas 21. Bizar. Om 22u zijn we afgetaaid.