Peru dag 9 - Reisverslag uit Barrio Vista Alegre, Peru van Peru-AlexLinda - WaarBenJij.nu Peru dag 9 - Reisverslag uit Barrio Vista Alegre, Peru van Peru-AlexLinda - WaarBenJij.nu

Peru dag 9

02 Oktober 2016 | Peru, Barrio Vista Alegre

Tussen 8u en 9u konden we vandaag ontbijten. Een heerlijk ontbijtje in de prachtige tuin aan klein tafeltje onder een boom. Klinkt goed he!? De eigenaar had de tafel heel mooi gedekt met verschillende soorten kaas, jam en harde broodjes. Hij kwam zelfs een gebakken eitje en koffie brengen. Genieten. Om 9u werden we opgehaald voor de vlucht. Daar aangekomen gingen we weer door de security molen met paspoorten, taxes etc. Ze waren aan het puzzelen om het gewicht zo goed mogelijk te verdelen in het vliegtuigje. Omdat ze er qua verdeling niet helemaal uitkwamen vroegen ze of ons anders konden opsplitsen. Dit wilde we natuurlijk niet, daardoor moesten we echter op aanvulling wachten. Dit duurde nog dik een uur. Uiteindelijk mochten we dan toch de lucht in. We waren al gewaarschuwd voor de turbulentie. De eerste vijf minuten dacht ik dat het wel meeviel maar het werkte toch aardig op mijn maag. Het uitzicht was fantastisch en de figuren waren prachtig. Maar die bochten, vreselijk. Hoewel ik groen zag heb ik het overleefd. Voor Linda duurde de vlucht wat te lang. 's middags hebben we nog de plaatselijke markt bezocht. 's Avonds uiteten en de nachtbus naar Arequipa gereserveerd.